Generalforsamling og Sensommer-musik (Viborg lokalafdeling)

13/09/21 @ 19:00H:i21:00

Til medlemmer af Viborg lokalafdeling

Velkommen til efteråret 2021 i Foreningen Norden Viborg.
Efter den lange pause er det en stor glæde, at vi igen kan tilbyde arrangementer med nordisk indhold af forskellig art.
Nogle tilbud har tidligere været annonceret, andre har fået nyt indhold som eksempelvis generalforsamlingen, der denne gang afsluttes med nordisk sensommermusik.
Vi håber, mange vil benytte lejligheden og nyde Cepias akkompagnement til sommerens måske sidste solstråler.
Under Coronas lange nedlukning har vi styrket bestyrelsens sammensætning med nye medlemmer. Vi håber på generalforsamlingens accept, hvorfor vi denne gang udsender dagsordenen til alle medlemmer.

I forbindelse med generalforsamlingen vil Foreningen Norden (ca. kl. 19.30) byde på et glas og lidt sødt.

Stemningsfuld sensommermusik

Efter generalforsamlingen slår duoen ”Cepia” tonen an til nordisk sensommermusik. Duoen ”Cepia” udgøres af ægteparret Muriel Cellier på cello og David Strong på klaver. Glæd dig allerede nu til en uforglemmelig musikoplevelse!

Der er gratis adgang til koncerten, og du er velkommen, selv om du ikke er medlem af Foreningen Norden.

AFTENENS PROGRAM

Generalforsamling kl. 19.00
Koncert ca. kl. 19.30

Det er gratis at deltage i koncerten, men tilmelding er nødvendig.
Kontakt LOF Midtjylland på 8726 2326 eller på www.midtjylland.lof.dk

13/09/21