Transportseminarium – visioner og virkelighed

27/03/19 @ 12:30H:i16:00

Foreningen NORDEN Københavns afdeling inviterer til arrangement om transport over Øresund i anledning af foreningens 100 års jubilæum, alle er meget velkommen.

Program:

• Let frokost sandwich med kaffe/te
  • Åbning ved Britt Bohlin, direktør for Nordisk Råd
  • Velkomst ved Susanne Prip Madsen Foreningen NORDEN Kbh.afd og Lars Petersson, Foreningen NORDEN Skåne.
  • Aktuelt fra transportsamarbejdet, Seniorrådgiver Johan Lindblad, Nordisk Råd
  • Status for transportsamarbejdet i Øresund, Direktør Thomas Becker, STRING
  • Landskronas transportsatsning Europasporet, Stadsdirektør Christian Alexandersson Landskrona
  • Et sammenhængende transportsystem i Greater Copenhagen, Projektleder Bengt Nilsson
  • Respons og krav fra pendlerne
  • Afslutning ved Henrik Wilén, Foreningerne NORDENs Forbund
  • Mingel med bobler og kage i anledning af de 100 år.

Sted: Nordens Hus, Ved Stranden 18,1061 Kbh. K (lige overfor Christiansborg)

Seminariet er gratis, tilmelding nødvendig til Nordenkbh@outlook.dk senest d.20 /3.                                            Seminariet er et samarbejde mellem Foreningen NORDEN Skåne, Foreningen NORDEN Københavns afd. samt Foreningerne NORDENs Forbund og Nordisk Råd.

27/03/19

Nordens Hus