Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Sidste udkald i Norden Skive

26/05/21 @ 16:30H:i18:00

Gratis

Foreningen Norden i Skive har ligget i dvale siden sidste års generalforsamling 3. marts 2020, hvor det ikke lykkedes at få valgt tre medlemmer af bestyrelsen. Derfor indkaldes medlemmer og andre interesserede til

Generalforsamling
onsdag den 26. maj. kl. 16.30 på Aktivitetscenter Møllegården, Skive med følgende dagsorden:

1. Valg af dirigent og referent
2. Bestyrelsens beretning
3. Fremlæggelse af det reviderede regnskab
4. Valg af mindst tre nye medlemmer til bestyrelsen
5. Valg af revisor og revisorsuppleant
6. Forslag fra bestyrelse og medlemmer:
Hvis ikke det lykkes at få valgt mindst tre nye medlemmer af bestyrelsen, foreslår den fungerende formand Jens Utoft og den fungerende kasserer Verner Graversen Nielsen at afdelingen nedlægges og at medlemmerne efter eget valg overføres til de øvrige afdelinger i kreds Midt-Nord (Viborg, Karup eller Thisted), jf. §8 i foreningens vedtægter:

Opløsning af lokalafdelingen kan kun finde sted med ¾ flertal blandt de fremmødte stemmeberettigede på to på hinanden følgende generalforsamlinger, hvoraf den første skal være ordinær. Forslag om opløsning af lokalafdelingen skal anføres i dagsordenen for møderne. Opløsning af en lokalafdeling kan kun ske efter inddragelse af kredsbestyrelsen forud for generalforsamlingens behandling af forslag om opløsning og efter godkendelse i landsforeningens landsstyrelse. Såfremt forslaget på det første møde opnår den fastsatte majoritet, skal forslaget forelægges til vedtagelse på en ny ordinær eller ekstraordinær generalforsamling, der tidligst kan afholdes 14 dage efter den første vedtagelse. Ved lokalafdelingens opløsning overføres dens midler til den afdeling, der overtager medlemmerne.

Jeg hører gerne fra medlemmer, som kan være interesseret i at videreføre afdelingen.
Jens Utoft, sekretær
Fungerende formand