Syng Norden Sammen, Thisted

07/09/19 @ 8:00H:i17:00

Hele Norden synger nordisk lørdag 07.09. Et mægtigt ”Live-arrangement” under ledelse af dirigent på storskærm et sted i Thisted.

Kom og syng med, hvad enten du er korsanger eller bare gerne synger med på fællessange.

Et kvarters fællessang over hele Norden under ledelse af en dirigent, der streames og sendes direkte fra Aarhus Festuge som led i ”Stemmer brygger bro”.

De tre udvalgte fællessange er ”Kringsatt av fiender” (også kendt som ”Til Ungdommen”), ”Vem kan segla förutan vind” og ”I skovens dybe stille ro”.
Teutonerkoret, der begge ledes af Annette Boch Pedersen, har øvet de tre sange i det fælles arrangement og synger for, ligesom de i øvrigt underholder med et nordisk sangprogram. Og så følger vi en del af koncerten på Aarhus Festuge med 10 kor fra hele Norden.

Arr.: Foreningerne Nordens Forbund – lokalarr.: Foreningen Norden Thisted i samarbejde med og Teutonerkor

07/09/19

Foreningen Norden, Thisted