Filmklubben viser filmen “Rose” fra 2022, 4. marts (Aalborg lokalafdeling)

4 marts, 2024 @ 19:00

kr25 – kr55

Filmklubben mødes til en god film den første mandag i måneden kl. 19.00, og dørene åbnes kl. 18.30.

Filmene er håndplukket af filmudvalget, og det er særlige og originale film fra de nordiske lande, som fortjener et publikum.

Aftenens film – Rose (Dansk film fra 2022)
”Rose” foregår i 1997, hvor Inger, søsteren Ellen og svogeren Vagn skal med bus til Paris. Ingen i bussen ved, at Inger er skizofren, og det kommer som lidt af et chok, da hun fortæller det. Det bliver en underholdende busrejse og tur i Paris, hvor Inger beviser, at man ikke skal dømme sindslidende ude på forhånd.

Rose er skrevet og instrueret af Niels Arden Oplev og baseret på Oplevs egen søster. I hovedrollen ses en fabelagtig Sofie Gråbøl, i andre roller ses bl.a. Lene Maria Christensen, Anders W. Bethelsen og Søren Malling.

Tilmelding til John Esbech på e-mail: esbech@stofanet.dk (husk at angive dato for arrangement)

Det koster 30 kr. i indmeldelsesgebyr for nye medlemmer og derefter 25 kr. pr. aften til brød. Betaling ved fremmøde og gerne i kontanter.

Medbring selv kaffe eller anden form for drikkevarer.

4 marts, 2024
Pris: