Foredrag: Søren Ryges møder med mennesker i Norden (Norden Svendborg-Langeland)

30/09/21 @ 14:00H:i17:00

Selv om Søren Ryge måske mest er kendt for sine haveprogrammer, så er hans portrætter af mennesker han har mødt måske mere populære. Helt almindelige mennesker med en ofte ualmindelig historie: Anders og Julius, Bette Anna, Den røde smed, Gudrun og Valborg, oldfruen på Trudsholm og mange andre.
Disse portrætter har været højt elskede, og ved eftermiddagens foredrag vil Søren Ryge genopfriske nogle af de bedste. Det vil forhåbentlig blive både rørende, tankevækkende og morsomt.

Arrangementet afholdes påStakladen

Arrangementet koster 50 kr. for medlemmer incl. kaffebord (75 kr. for ikke medlemmer)
Af hensyn til kaffebordet vil vi gerne have en tilbagemelding på jeres deltagelse !
Mail til carstenwinther@beskedboks.dk eller SMS til 23985199 senest 24.september

30/09/21

Stakladen