Koncert med Høxbro & Davies I Helnæs Kirke, 24. aug (Assens lokalafdeling)

24/08/19 @ 20:00H:i21:30

”Woodland Music Plays”
Engelsk og keltisk middelaldermusik – keltisk harpe, fløjter og slagtøj

Når man første gang møder musik fra 1200-tallets England, forbavses man. i fransk, italiensk og tysk musik fra samme tid. De enkle, smukke og tidløse melodier, gør engelsk musik helt enestående, og ingen kan modstå den rene skønhed i den musik.
Det samme gælder for traditionel keltisk folkemusik fra Irland, Skotland og Wales. Ingen anden form for folkemusik har erobret verden som den. Tidløs musik, der ingen grænser kender – en tone, der fascinerer og berører. Så hvad kan være mere oplagt, end at blande disse toner og placere de gamle, klassiske engelske middelaldermelodier side om side med de traditionelle keltiske så det understreger både deres forskelle og ligheder. Det er, hvad Helen Davies og Poul Høxbro har ønsket at gøre.

Tilmelding til koncerten kan ske på www.helnæskultur.dk eller på tlf. 61 73 4540

Priser for koncert pr. person:

Medlemmer: 125 kr.
Ikke – medlemmer: 175 kr.
Børn og unge: 50 kr.

Betales ved indgang kontant eller MobilePay:  47048