”Tumit – Spor i mig af Grønland ” v/ Klaus Møller, 11. oktober (Midtfyns lokalafdeling)

11/10/18 @ 19:30H:i21:30

kr.50 – kr.70

Klaus Møller, Næstved, fortæller om sine år i Grønland og læser digte op fra hans bog Tumit – Spor i mig af Grønland.

Klaus Møller blev pensioneret i 2015, men inden da boede han med sin familie og arbejdede som lærer mange år i Grønland.

Sidste år udgav Klaus digtsamlingen Tumit – Spor i mig af Grønland med indtryk og oplevelser fra årene nordpå. Bogen er farveillustreret af Jette Jørgensen. Den indeholder 64 digte, hvor sprog og indhold er til at forstå.

Klaus fortæller historierne bag digtene og læser nogle af dem op. Han viser billeder fra Grønland, især de smukke akvareller, som Jette Jørgensen har malet til bogen, men også nogle af hans egne fotos.

Tag med på en rejse fra Disko til Qaanaaq og fra Østkysten til Nuuk.

Hør om Klaus Møllers personlige oplevelser, om stederne, naturen, menneskene og den grønlandske natur.

Entré: 50 kr. for medlemmer og 70 for ikke-medlemmer.

NORDEN giver kaffe og kage

11/10/18
Pris: