Generalforsamling og visekoncert med Michael Abel, 20. marts 2019 (Horsens lokalafdeling)

20/03/19 @ 18:00H:i21:00

Kr.70

Generalforsamling i Foreningen Norden i Horsens kl. 18.00 (NB klokkeslættet):

Dagsorden:

2. Formandens beretning
  3. Lokalafdelingens reviderede regnskab
  4. Forslag fra lokalbestyrelsen
  5. Forslag fra lokalafdelingens medlemmer
  6. Valg til bestyrelsen
  7. Valg af revisor

Herefter er der nordisk visekoncert med Michael Abel:

Visesangeren Michael Abel kommer og besøger os. Han har sin guitar med og synger og spiller en række sange – mange af dem danske – men også sange fra det øvrige Norden.

Ved koncerten synger Michael Abel mest nyere sange af f.eks. Søren Kragh-Jacobsen, Thomas Kjellerup, Ola Bremnes og Olle Adolphsson. Der bliver også lejlighed til at synge lidt med.

Imellem viserne fortæller han med lune lidt om sangene og dem, der har skrevet dem.

Michael Abel har aldrig villet leve af at være musiker, men er advokat. Han har dog hele tiden været udøvende musiker med en særlig interesse for danske og nordiske viser og har i den henseende uddannet sig i Sverige på en nordisk viseskole.

20/03/19
Pris: