Glædelig jul og godt nytår!

17-12-14 norden 0 comment

Kære Foreningen NORDENs venner. Vi vil gerne sende jer alle en varm jule- og nytårshilsen. Og tak for jeres interesse for vores forening i 2014 – vi håber, den holder ved i det nye år.

Jul (foto Johannes Jansson/norden.org)
2014 har været et aktivt år for foreningen – og den gode nyhed er, at 2015 bliver endnu bedre.

2015 har Danmark formandskabet for Nordisk Ministerråd, og regeringen har afleveret sit formandskabsprogram, som vi er stolte af at have bidraget til. Vi har sat det værdipolitiske på formandskabsdagsordenen, og så holder vi den første store nordiske konference i formandskabsåret medio januar med titlen ”Nordiske visioner for fremtidens erhvervssamarbejde”.

Vores lokalafdelinger har afholdt et utal af arrangementer i årets løb, og alt tyder på, at der kommer endnu flere til næste år.

I begyndelsen af januar udkommer Norden Nu med mange interessante artikler og et særligt rejsetillæg, hvor medlemmerne kan se, hvilke rejser lokalafdelingerne udbyder i 2015 og hvilke rabatter, vi kan tilbyde. Skal du til Sverige (Stena-line) eller Norge (Fjordline), kan du ligefrem tjene på et medlemskab.

I vil løbende blive holdt orienteret om de mange spændende ting, der foregår i vores forening og i det nordiske samarbejde.

Nyd helligdagene!