Nordisk Litteraturfestival den 13. og 14. september – medlemsrabat 15% rabat

29-07-24 norden 0 comment

NORD – Nordisk Litteraturfestival
TÆNK. DRØM. OPLEV. BLIV KLOGERE.

Som medlem af Foreningen Norden har du mulighed for at købe billet til dette års festival med 15 % rabat.

Festivalen løber over to dage, og du kan møde forfattere som Trude Marstein (N), Dy Plambeck (DK), Niviaq Korneliussen (GL), Svend Åge Madsen (DK) Therese Bohman (S), Naja Marie Aidt (DK), blive klogere på Edith Södergran (FI), deltage i nordisk morgensang, Silent Reading og meget, meget mere.

Læs mere om festivalen her: www.nordfestival.dk

FAKTA OM NORD

NORD – Nordisk Litteraturfestival har siden 2016 præsenteret publikum for stærke, nordiske forfattere, kunstnere og intellektuelle.

NORD – Nordisk litteraturfestival er et ståsted for det frie ord og den frie tanke. Festivalen har et særligt fokus på at igangsætte dialog på tværs af de nordiske lande og styrke de nordiske sprog og den nordiske litterære offentlighed.

Festivalen finder sted på Kulturværftet i Helsingør, fredag d. 13. til lørdag d. 14. september.

FIND OS PÅ:
Web: www.nordfestival.dk
Instagram: @nordfestival
Facebook: @NORDfestival
YouTube: NORD FESTIVAL
Podcast: der hvor du henter dine podcast

Sådan gør du:

Følg billetlinket her:

Linket giver 15 % rabat på køb af billetter til NORD Lørdag og Late Friday.

Linket må kun bruges af Foreningen Nordens medlemmer