En sund og stærk hverdag – med inspiration fra det nordiske, 11. juni (Hillerød lokalafdeling)

11 juni, 2024 @ 19:30H:i21:00

kr.125 – kr.175

Her kan du opleve forfatter, tv-kok, journalist og rejsefortæller ANNE HJERNØE i Hillerød på Den Nordiske Lejrskole og Kursuscenter/Danhostel, Lejrskolevej 4, 3400 Hillerød.

Anne har rejst i Norden og kigget nærmere på den nordiske madkultur, samt besøgt de fleste nordiske lande i rejsedokumentaren “Anne og Anders i Norden” i 2021. Inspirationen fra det nordiske bringer Anne med i dette meget personlige og underholdende foredrag. Anne fortæller om, hvordan hun selv fik en mere energifyldt hverdag, hvordan hun bruger naturen og vandring i
sit arbejde og hvordan hun slap af med de overflødige kilo, der havde sneget sig på efter nogle travle år.

Her er ingen løftede pegefingre, men plads til alle der drømmer om et sundere og lettere liv.

Der vil være fokus på:

• Annes historie, hvad gør hun selv for at have et aktivt liv. Her også med inspiration fra Norden
  • Smag/grundsmage & smagsoptimering af måltidet, så det mætter
  • Vigtigheden af måltidets- og råvarernes konsistens
  • Måltidssammensætninger
  • Brug af råvarer, sæsonens grønt, fisk & kød – med inspiration fra Norden
  • Motivationsfaktorer
  • Hvordan man får balance i sin hverdag, uden at sige nej til alt det sjove
  • Bryd vanerne
  • Tips & tricks
  • Og plads til alle de spørgsmål du vil stille. Der vil være mulighed for køb af bøger.

Arrangører:
Venneforeningen til Fonden Den Nordiske Lejrskole og kursuscenter/Danhostel Hillerød.
Foreningen Norden i Hillerød incl. Allerød og Gribskov

Tilmelding:
Prisen for deltagelse er 125,- kr. for medlemmer af en af de to foreninger. For ikke-medlemmer er prisen 175,- kr.
Tilmeld dig til torstenberg48@gmail.com og betal til konto 1551-1304615 i Danske Bank. Ved indbetaling bedes du skrive: Foredrag Anne H. Tilmelding er “først til mølle”, da der er begrænset antal pladser.

11 juni, 2024
Pris: