Loading Events

« All Events

• This event has passed.

Udstilling på Frederikshavn Bibliotek, 3/4-30/4, (Skagen-Frederikshavn-Sæby Lokalafdeling)

3 April, 2024H:i30 April, 2024

Free

D. 3/4 åbner den nye udstilling på Frederikshavn Bibliotek. Der vil i den anledning være en fernisering kl. 15 og frem, hvor man, udover at se på den fine nordiske kunst, kan møde 9 forskellige nordmænd. Heriblandt kunsthistoriker, forfatter, Forening Norden formand for Larvik-Staver, samt andre norske kunstnere og musikere. Derfor ikke bare kunst at se på, men også muligheden for at få en nordmand på tomandshånd til en god snak.

Bag udstillingen står Foreningen Norden med udstillere fra venskabsby Larvik-Stavern i Norge og Frederikshavn, Sæby og Skagen i Danmark.

Udstillere fra Skagen, Frederikshavn og Sæby
Lene Palm Larsen, Karen Simonsen, Karin Arveschoug Jensen, Britt Marie Jacobæus, Eva Ulsrud, Vibeke Kassow Pedersen, Anette Palm Larsen og Jette Wistoft Noyes.

Udstillere fra Larvik og Stavern i Norge
Marianne Mehl, Turid Brunsvik Kvalheim, Laila Irene Leksnes, Anette Wildenvey Michelet, Astrid Huneide, Sigrun Steintorsdottir, Line Christiansen, Kristine Hansmark og Therese Vadem.

Start:
3 April, 2024