Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/foreningen-norden.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2758

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/foreningen-norden.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2762

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/foreningen-norden.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3689

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/foreningen-norden.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php:2758) in /var/www/foreningen-norden.dk/public_html/wp-content/plugins/the-events-calendar/src/Tribe/iCal.php on line 357

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/foreningen-norden.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php:2758) in /var/www/foreningen-norden.dk/public_html/wp-content/plugins/the-events-calendar/src/Tribe/iCal.php on line 358

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/foreningen-norden.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php:2758) in /var/www/foreningen-norden.dk/public_html/wp-content/plugins/the-events-calendar/src/Tribe/iCal.php on line 360
BEGIN:VCALENDAR VERSION:2.0 PRODID:-//Foreningen Norden - ECPv5.3.2.1//NONSGML v1.0//EN CALSCALE:GREGORIAN METHOD:PUBLISH X-WR-CALNAME:Foreningen Norden X-ORIGINAL-URL:https://foreningen-norden.dk X-WR-CALDESC:Events for Foreningen Norden BEGIN:VTIMEZONE TZID:UTC BEGIN:STANDARD TZOFFSETFROM:+0000 TZOFFSETTO:+0000 TZNAME:UTC DTSTART:20200101T000000 END:STANDARD END:VTIMEZONE BEGIN:VEVENT DTSTART;TZID=UTC:20200116T190000 DTEND;TZID=UTC:20200116T213000 DTSTAMP:20210225T073106 CREATED:20190828T092621Z LAST-MODIFIED:20191107T121816Z UID:6055-1579201200-1579210200@foreningen-norden.dk SUMMARY:Rejseforedrag fra bilferie på Nordkalotten (Thisted lokalafdeling) DESCRIPTION:Rejseforedrag fra bilferie på Nordkalotten \n  \nIngrid og Kaj Aage V. Jespersen\, Dover\, kørte hjemmefra 21. juni 2018 og var hjemme igen mandag 13. august 2018. \n \nTuren gik fra Göteborg op gennem Sverige til Umeå og videre til Luleå og Haparanda over broen over Torneå til Finland og videre til Rovaniemi og op til Inari (Enare på svensk) og endelig derfra 4. juli over grænsen til Norge\, hvor følgende steder blev besøgt: Hesseng\, Grense Jakobselv\, Vester Jakobselv\, Vadsø\, Kiberg\, Hamningsberg\, Kirkenes\, Berlevåg\, Tanahorn\, Nordkapp\, Knivskjelodden\, Repvåg\, Alta og så 21. juli tilbage til Sverige via Finland til Kiruna og 27. juli igen til Norge til Narvik og videre til Bodø\, Svartisen\, Trondheim. 5. august igen til Sverige til Riste Fallet ved Åre og derfra sydpå mod Göteborg med Bohus Fästning som sidste stop før færgen. URL:https://foreningen-norden.dk/http-foreningen-norden-dk-post_typetribe_eventseventdisplaymonth-single-post-name/rejseforedrag-fra-bilferie-paa-nordkalotten/ LOCATION:Nordvestjysk Folkecenter for Vedvarende Energi\, Kammersgårdsvej 16\, Ydby\, 7960 HURUP CATEGORIES:Foredrag ATTACH;FMTTYPE=image/jpeg:https://foreningen-norden.dk/wp-content/uploads/2019/08/nordkap.jpg END:VEVENT END:VCALENDAR