ALSANG – Viborg synger med (5. maj – Viborg lokalafdeling)

05/05/21 @ 17:00H:i18:00

Onsdag den 5. maj markerer ALSANG – Viborg synger med 75-året for Danmarks befrielse og hylder frihed og demokrati med fællessang.

Vi inviterer dig til en hyggelig udendørs fællessangskoncert i Biblioteksparken bag ved Hovedbiblioteket i Viborg kl. 17-18.

I anledning af 75-året for Danmarks befrielse i 2020, inviteres du til at synge sammen i Biblioteksparken, hvor solist Astrid Toft Hansen og de to musikere Troels Hjorth og Anders Hjorth Nielsen vil synge for.

Kulturskoleleder Palle Friborg Kjeldgaard vil undervejs krydre arrangementet med små fortællinger om befrielsen og genforeningen.

Fællessangskoncerten er gratis, men tilmelding er nødvendigt via viborgbib.dk

Arrangementet er støttet af Nordea fonden og blevet til i samarbejde mellem Love2Sing, Kulturskolen Viborg, Kulturselskabet, Foreningen Norden og Viborg Bibliotekerne.

————————————

Arrangementet planlægges inden for de gældende retningslinjer for corona, så skal du benytte biblioteket skal du fremvise coronapas til bibliotekspersonalet med ét af disse krav:

Du er færdigvaccineret

Du har haft corona inden for de seneste 14-180 dage