Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

• Denne begivenhed er allerede afholdt.

2-dagestur til den smukke svenske skærgård, 15. – 16. maj (Aalborg lokalforening)

maj 14 - maj 15

Tag med på en spændende 2-dagestur til den smukke svenske skærgård.
Lørdag d. 15. – søndag d. 16. maj 2021.
Afgang fra pendlerpladsen ved T.H.Sauersvej kl. 6.00 og fra Kvickly, Bouet kl. 6.15.

Vi har egen bus og guide med på turen. Sejlads med Stena Line til Göteborg. Første stop bliver øen Marstrand, hvor vi bl.a. får en guidet rundtur på Carlsten-fæstningen. Vi fortsætter til Uddevalla, hvor vi skal overnatte på Bohusgården Hotell med et dejligt wellness-område. Beliggenheden ved fjorden ved siden af den spektakulære promenade og blot 100 m. fra stranden gør hotellet til en sand perle for oplevelser i området. Her spiser vi aftensmad og morgenmad.

Næste morgen fortsætter vi nordpå til Tanumshede og ser de store helleristningsfelter og Vitlycke Museum.
Vi fortsætter til den idylliske skærgårdsby Fjällbacka, kendt fra Camilla Läck-bergs krimier og opholdssted for Ingrid Bergman. Hvis tiden tillader det, besø-ger vi også det smukt beliggende akvarelmuseum på Tjörn.

Øvrige måltider er ikke inkluderet i prisen.
Hjemkomst til Aalborg ca. kl. 23.00.

Pris for medlemmer 2495 kr., ikke-medlemmer 2695 kr. Tillæg for enkeltværelse 300 kr.

Tilmeldingen er bindende, når der er betalt på kontonummer 8145 0000816949. Husk at notere navn og ”Sverige”.
Yderligere informationer og tilmelding senest 1. marts til Peter Rasmussen: peterras0211@gmail.com eller tlf. 51512553.

NB! Der tages forbehold for coronasituationen. Ved evt. aflysning refunderes de indbetalte beløb naturligvis.

Start:
maj 14