Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/foreningen-norden.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2758

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/foreningen-norden.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2762

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/foreningen-norden.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3689

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/foreningen-norden.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php:2758) in /var/www/foreningen-norden.dk/public_html/wp-content/plugins/the-events-calendar/src/Tribe/iCal.php on line 357

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/foreningen-norden.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php:2758) in /var/www/foreningen-norden.dk/public_html/wp-content/plugins/the-events-calendar/src/Tribe/iCal.php on line 358

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/foreningen-norden.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php:2758) in /var/www/foreningen-norden.dk/public_html/wp-content/plugins/the-events-calendar/src/Tribe/iCal.php on line 360
BEGIN:VCALENDAR VERSION:2.0 PRODID:-//Foreningen Norden - ECPv5.3.2.1//NONSGML v1.0//EN CALSCALE:GREGORIAN METHOD:PUBLISH X-WR-CALNAME:Foreningen Norden X-ORIGINAL-URL:https://foreningen-norden.dk X-WR-CALDESC:Events for Foreningen Norden BEGIN:VTIMEZONE TZID:UTC BEGIN:STANDARD TZOFFSETFROM:+0000 TZOFFSETTO:+0000 TZNAME:UTC DTSTART:20190101T000000 END:STANDARD END:VTIMEZONE BEGIN:VEVENT DTSTART;TZID=UTC:20191126T193000 DTEND;TZID=UTC:20191126T213000 DTSTAMP:20210226T182745 CREATED:20190603T085450Z LAST-MODIFIED:20191107T113817Z UID:5840-1574796600-1574803800@foreningen-norden.dk SUMMARY:Finland i 100 år DESCRIPTION:Finland i 100 år \n \nDen gamle Byrådssal i Byens Hus. \n(Elevator i gården 19.00-19.10 – ring for en sikkerheds skyld et par dage i forvejen\, da aftalen omkring elevatornøglen ikke er helt på plads – 46 48 00 92). \nJørgen Storm er pensioneret oberstløjtnant –  nu lærer i folkeskolen\,- historieelsker og fortæller. \nHan vil med udgangspunkt i Finlands rædsler under 2. verdenskrig fortælle om landet\, der i december 2017 kan fejre sit 100 års jubilæum. \nFinland meldte sig som ny selvstændig nation under 1. verdenskrig –  landet måtte gennem en borgerkrig og blev udsat for Sovjets overfald i 1939. Det blev indledningen til kampe frem til afslutningen af 2. verdenskrig – og en helt særlig rolle under Den kolde Krig. \nHan vil fortælle om Finlands 100 år\, om ”Davids kamp mod Goliat”\, om dansk deltagelse\, om følgerne\, og om dagens Finland baseret på egne oplevelser gennem sin egen karriere. \nAlle er velkommen. – Medlemmer gratis. – Øvrige 40 kr. URL:https://foreningen-norden.dk/http-foreningen-norden-dk-post_typetribe_eventseventdisplaymonth-single-post-name/finland-i-100-aar/ LOCATION:Byens Hus\, Stændertorvet 1\, Roskilde\, 4000\, Danmark ATTACH;FMTTYPE=image/jpeg:https://foreningen-norden.dk/wp-content/uploads/2019/06/19330879-finland-confidence.jpg END:VEVENT END:VCALENDAR