Fyraftensmøde med grønlandske folketingsmedlem Aaja Chemnitz, 28. oktober (Aalborg lokalafdeling)

28 oktober, 2024 @ 16:00H:i18:00

I samarbejde med Det Grønlandske Hus i Aalborg afholder vi et spændende møde med Aaja Chemnitz, der er grønlandsk folketingsmedlem, valgt for partiet Inuit Ataqatigiit.

Aaja vil fortælle om nogle af de aktuelle problemstillinger i Grønland, og derefter vil der være rig lejlighed til at stille spørgsmål.

Der vil muligvis bagefter – for en mindre betaling – blive tilbudt grønlandske smagprøver tilberedt af Arctic Street Lab, herom senere pr. mail, når vi nærmer os datoen.

Mødet med Aaja Chemnitz er gratis, men tilmelding er nødvendig på mail: peterras0211@ gmail.com eller på mobil 51512553

Tilmelding: senest 21. oktober. Husk at angive dit navn og ”Aaja”, og om du ønsker at deltage i eventuel spisning.

28 oktober, 2024
Begivenhed Kategorier: