Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/foreningen-norden.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2758

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/foreningen-norden.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2762

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/foreningen-norden.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3689
Sund forening med sund økonomi – Foreningen Norden

Sund forening med sund økonomi

18-04-18 Esben Ørberg 0 comment

Når 100 tillidsfolk den 26. maj møder frem til Foreningen NORDENs repræsentantskabsmøde i Vejle, kan de glæde sig over et overskud på godt 400.000 kr., hvoraf halvdelen foreslås overført til en pulje for aktiviteter i jubilæumsåret – næste år.  Foreningens budget for 2018 balancerer på ca. 7 mio. kr.. Medlemskontingent er største indtægtspost – knap 1,8 mio. kr. – efterfulgt af tilskud fra udenrigsministeriet på 1,6 mio. kr.

Foreningens landsformand Mogens Jensen, MF (S) er på valg og landsstyrelsen anbefaler, at han genvælges.

I juni kan du læse om repræsentantskabsmødet i sommerudgaven af NORDEN NU.

en_GBEnglish da_DKDanish