Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/foreningen-norden.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2758

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/foreningen-norden.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2762

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/foreningen-norden.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3689
NORDEN NU: Forårsudgaven er på gaden – Foreningen Norden

NORDEN NU: Forårsudgaven er på gaden

18-04-18 Esben Ørberg 0 comment

NORDEN NU er udkommet med 28 nordisk betonede sider. Om Orkester Norden, om Den Nordiske InvesteringsBank, om næsten 100-årige Erling Bjøl, om Foreningen NORDENs jubilæum i 2019, om skandinaviske monarkers nytårstaler, om nordisk datajournalistik, om nordisk samskabelse, om Norden i Italiens lys, om nordisk væve- og visefestival, om Nordisk Råds Litteraturpris – samt om en forening med en sund økonomi og stor aktivitet: Foreningen NORDEN. Klik og bladr her: https://issuu.com/klarke/docs/norden_nu_2_2018

en_GBEnglish da_DKDanish